Mesaje de campanie de toată jena

A început campania electorală și mai marii noștri politicieni au început să arunce în public mesaje frumos ticluite de profesioniștii în așa ceva. Mesaj cu trântă, cu cheie, cu apropos, mesaj de laudă, de preamărire, dar și mesaje de terfelire a adversarului politic, oricare ar fi el. În această campanie electorală se poartă, după cum se vede, mesajele pentru proști. Sunt mici, ilustrate și nu spun nimic. Tonul l-au dat cei de la Can-Can, băieți deștepți pentru segmentul lor de piață. Nu prinde la nimic și nici măcar nu sunt vesele. Unde mai pui că au și efectul invers.

Am discutat cu cel mai mare analist politic din Buzău, și l-am întrebat care este cauza de s-a ajuns la un astfel de mesaj și mai ales, la această formă de prezentare a lui. Răspunsul a fost dezarmant. Toți competitorii de pe scena politică buzoiană au un singur furnizor, iar acesta, un singur angajat, care se chinuie de dimineață și până seara să făurească mesaje. Îi ies așa de prost pentru că băiatul nu prea are nici talent și nici imaginație, dar face și el ce poate. Este drept că nici nu prea este plătit pentru munca lui, pentru că banii se duc către firmele de publicitate fantomă. Așadar, este de așteptat ca în această campanie electorală să citim mesaje scrise pe cutia de chibrit, pe tubul de pastă de dinți sau pe magneții de pe frigider, ce prinde și meșterul la îndemână.