Cu o modestie cum rar mai întâlnești în zilele noastre, primarul Buzăului, Constantin Toma, a încercat să-și împartă victoria în fața întregii lumi cu un lucrător în domeniul media care a pus în practică spiritul de creație și viziune a unui om. ”Buzău-oraș deschis”, reprezintă mai mult decât un brand, este soluția viitorului pentru toate țările de pe această planetă. Este trăirea întregii omeniri și a fiecărui individ în parte, care vrea, ca acolo unde este el, să fie la fel ca oriunde. Constantin Toma a comandat acest brand, a ales din toate ofertele depuse acel ceva, care întruchipează năzuința sa pentru oraș, pentru viitor și mai ales pentru oameni. Puțini au fost cei care au văzut valoarea principiilor sale condensate în câteva cuvinte. Și totuși, când a venit în fața lumii a fost deconspirat. Brandul Buzăului, viziunea primarului Toma, se înfrunta cu potența și conservatorismul parizienilor. Toma a învins, a învins viziunea Parisului! Planeta vrea altceva, vrea deschidere, vrea libertate! Și Constantin Toma este vectorul care a intuit așa ceva. ”Buzău- oraș deschis” este brandul primarului Constantin Toma, viziunea sa împărtășită de întreaga lume acum.
Cine nu cunoaște ce înseamnă un brand, puterea unui brand, nu poate aprecia o luptă la nivel internațional și nici ce înseamnă să fii câștigător în fața întregii lumi. Pentru cei care cunosc aceste secrete, le spunem că primarul Buzăului, Constantin Toma, a câștigat! Și pentru tinerii de pe întreaga planetă le putem spune: Toma is cool!
Comunicat de presă
Brandul de oraș al Buzăului, dezvoltat de Primăria Buzău, împreună cu domnul Adrian Mironescu, de la compania ieșeană de branding WIRON a câștigat prestigioasa categorie “Best place or nation brand”, la cea de-a 12-a ediție a “Transform Awards”, cel mai important eveniment global, desfășurat la New York, Londra, Dubai și Shanghai care recompensează și celebrează excelența în dezvoltarea și transformarea brandurilor.
Proiectul românesc a depășit rebrandingul dezvoltat pentru municipalitatea Paris, care a fost recompensat cu “silver”. Premiile s-au decernat pe 23 iunie 2021, la Londra, în cadrul unei gale internaționale.
La această competiție au participat mari agenții de branding precum Prophet, Carré Noir, Saffron, SomeOne sau Lantern, cu clienți globali precum PepsiCo, ABB, Mastercard, O2, Verizon, Citroën, HSBC sau Municipalitatea Paris.
“Am învins în finală Parisul, ceea ce este incredibil! Mulțumesc tânărului ieșean Adrian Mironescu, Wiron, creatorul de branduri, pentru acest minunat “Buzău – oraș deschis”!
Este un premiu pentru toți buzoienii și vă mulțumesc din tot sufletul pentru echipa formidabilă pe care o facem împreună.
Și orașele, de oriunde ar fi, se află în competiție, pentru locuitori mai mulți și mai buni, pentru mai mulți investitori și vizitatori. Brandingul de oraș este o nouă abordare a dezvoltării urbane a orașelor durabile”, a precizat Constantin Toma, primarul Municipiului Buzău
„Rolul unui brand de loc este de a ghida cum orașul inspiră, acționează, animă și livrează experiențe noi pentru locuitorii săi, investitori și vizitatori. Nu este vorba despre cum este văzut orașul acum, ci despre cum vrem să fie văzut mâine! Cheia transformării este implicarea fiecăruia dintre noi. Este nevoie de un oraș să crești un brand. E ceea ce se și întâmplă la Buzău. Suntem foarte mândri de această realizare remarcabilă!”, a completat Adrian Mironescu.
lista câștigătorilor Transform Awards: https://www.transformmagazine.net/awards/europe/the-winners/
Constantin TOMA
Primarul Municipiului Buzău
24 iunie 2021