Campania electorală din acest an este una tehnică. Se folosesc scule și unelte specifice acestui domeniu de activitate, cum nu s-au mai folosit până acum. Marile trusturi de presă, ziariști independenți și chiar ziarul de campanie sunt instrumente depășite pentru mai marii noștri politicieni, care nu au nevoie de promovare, dezvăluiri, dezbatere și reacția publică. Sondează piața în tăcere și se încred total în artimetică simplă și markeri.
La noi, în Buzău, presa locală a semnalat că o doamnă cu suflet mare și principii solide o să îngenuncheze un partid toxic, după părerea domniei sale. Markerii spuneau că nu. Nu o să trădeze! Nici doamna nu a confirmat trădarea decât după săvârșirea ei. Acum se vede foarte limpede că urmează a doua trădare. Una și mai dură decât prima, cu consecințe nefaste pentru un partid. Am căutat să aflu dacă este adevărat și am introdus în schemă nanomarkerii mei. Se introduc pe ureche, de obicei cea stângă, înveliți în două-trei fraze și rezultatul iese pe gură. Nanomarkerii își caută informația în creierul celui intervievat și ies odată cu răspunsul dat. E greu să te înșeli după o asemeanea operațiune. Afli tot! Cu cât subiectul este mai sofisticat și mai sigur pe el, cu atât afli mai multe.
A doua trădare va avea loc săptămâna viitoare. Cu puțin timp înainte de alegeri făra ca cineva să mai poată face ceva.
Nu vă mai spun că urmează și a treia trădare, dar până atunci mai este puțin timp.