Buzoienii vor să vadă un politician hotărât și înconjurat de o echipă de profesioniști. Profesioniștii cabinetului său, și nu cei din anumite domenii de activitate, care nu au nicio legătură cu politica, chiar dacă au excelat în cariera lor. Îmbrăcați office, spălați, aranjați, tunși, rași și parfumați, care dau impresia că știu ce fac. Să fie tineri și frumoși!
Românii s-au plictisit, nu vor să mai iasă în piața publică să-și întâmpine favoritul la alegeri și nici în cârciumă nu mai discută despre acest subiect. Este politicianul dotat? Are o echipă de profesioniști pe lângă el? Pare că știe ce vrea? La ce să-mi bat eu capul cu procesul electoral? Mi-a făcut impresie bună, pe el îl aleg. Ca meșterul ce instalează centrale termice. Are un sediu frumos, are mașini arătoase, are meșteri echipați frumos? Pe el îl aleg, chiar dacă am mai auzit niște vorbe prin târg.
Mesajele personalizate, date pe telefonul mobil, sunt la modă azi. Și-a făcut timp șeful de la partid pentru mine azi. Îl țin minte. Nu mi-a promis nimic, dar mă știe. E băiat bun!
Caravana satelor, ședințele de la Căminul Cultural, campania din poartă în poartă sau din ușă în ușă la bloc, sunt de domeniul trecutului. Astfel de manifestări nu mai fac doi bani și nu aduc voturi. În schimb, evenimentele culturale, hora din sat și marile concerte de muzică din marile orașe dau tonul la campania electorală din acest an. Aici, candidatul se poate expune cum vrea, înconjurat de tineri și artiști.